نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2852
-
الف
+

خبری خوش برای طرفداران سری فلم های «احضار»

سومین سری از فلم های «احضار» در ژانر وحشت در سال 2020 میلادی اکران می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سومین فلم «احضار»، اثری در ژانر وحشت با نام فرعی «شیطان مرا وادار کرد» براساس اعلام نشر کننده این فلم، اکران بین‌المللی خود در سینما‌های جهان را از یازدهم ماه سپتمبر سال روان میلادی آغاز خواهد کرد.

مجموعه فلم‌های «احضار» جزو آثار پرطرفدار سینمای ژانر وحشت بوده و در دو نسخه قبلی خود با استقبال خوبی از سوی علاقمندان سینمای ترس روبرو شده است.

«مایکل چاوز» کارگردان فلم «احضار: شیطان مرا وادار کرد» است و «دیوید لزلی جانسون» فلم نامه را بر پایه داستانی از جیمز وان به نگارش آورده است.

این فلم دنباله‌ای بر فلم‌های «احضار» (۲۰۱۳) و «احضار ۲» (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فلم دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید.

از بازیگران فیلم سینمایی «احضار ۳» می‌توان به «ورا فارمیگا» و «پاتریک ویلسون» اشاره کرد که باری دیگر در نقش اد و لورن وارن ظاهر شده‌اند.

در خلاصه داستان فلم «احضار3» آمده است: در شمال لندن، یک مادر به تنهایی ۴ فرزندش را در خانه‌ای بزرگ می‌کند که توسط ارواح خبیث محاصره شده‌است. حال لورین و اِد وارن تصمیم گرفته‌اند به کمک او بروند.

میزان نوشت: احضار ۲ با فروش ۳۲۰ میلیون دالر، عنوان موفقی بود و به‌همین جهت نسخه جدید فلم احضار قرار است تولید شود، بیشتر داستان‌های فلم ساخته شده در سری فلم های احضار درباره تحقیقات زوج اد و لورن وارن است.

طبق اعلام کمپنی سازنده فلم، این فلم در 11 سپتمبر سال 2020 اکران خود را آغاز می کند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر